D
Deleted member 40449
Guest
HB21 makes such a great job, we need more crucifixions please!!!More stake crucifixions please, please, please.
HB21 makes such a great job, we need more crucifixions please!!!More stake crucifixions please, please, please.
And we appreciate it allI work but it's take time...
as you wantedMore stake crucifixions please, please, please.
the different kind of penis are really excellent : glans, foreskin, and testicles shapes ; all are variable from a man to an other (like vulva for women indeed)as you wanted
Excellent as alwaysas you wanted
Now nail their ankles and their crucifixion will be complete.as you wanted
Now nail their ankles and their crucifixion will be complete.
Great, great images! Many thanks.
as you wanted
as you wishedNow nail their ankles and their crucifixion will be complete.
Great, great images! Many thanks.
Fantastic!!! Now they have nowhere, but their crushed feet, to stand on. Great artist and many thanks.as you wished
great jobas you wanted
I hope you wont just let those soldiers nail them all before they take their virgins assessecond part
Simplex10 and simplex11 with bent knees are so hot, instead of their ankles from both sides, you could even nail their feet from behind the stake with a spike into each soleas you wished
il est possible que ce soit un anglophone comme la quasi totalité des membres, auquel cas il risque de ne pas comprendre. Si vous voulez, je traduis votre message en anglais vu que je suis canadien, on est totalement bilingue là bas !Bonjour Hannibal,
J'adore beaucoup votre dessins ! Tous sont très superbes ça ! J'ai une question : Acceptez-vous les demandes de création de dessins basés sur des histoires écrites par d'autres membres ?
Bonjour Hannibal,
J'adore beaucoup votre dessins ! Tous sont très superbes ça ! J'ai une question : Acceptez-vous les demandes de création de dessins basés sur des histoires écrites par d'autres membres ?
English on the main board folks!!!il est possible que ce soit un anglophone comme la quasi totalité des membres, auquel cas il risque de ne pas comprendre. Si vous voulez, je traduis votre message en anglais vu que je suis canadien, on est totalement bilingue là bas !
i answered to a French people(Ted Andrews) who wrote in French and precisely, offered to him to make the translation of his post if he doesnt speak the Shakespear language !English on the main board folks!!!